Hagyd abba a dohányzást, mit érzel

Mi tart vissza a leszokástól?

Ahhoz, hogy megszabadulj a cigaretta iránti függőségtől, komoly elszántság és önismeret kell — állítják a szakemberek. A www.

Mi tart vissza a leszokástól?

Tudatosan készülj a változtatásra Ha több évtizede a dohányzók népes táborához tartozol, akkor a leszokási időszakot előre el kell tervezned. Az első napon amikor elhatározod, hogy eldobod a cigarettát, vedd elő a noteszedet, és írj bele egy nappal későbbi időpontot!

Valójában ez lesz az a nap, amikor az utolsó szálat elszívod. Fontos, hogy ne túl közeli napot válassz, de amit elhatároztál, ahhoz feltétlenült tartsd magad. Figyelj magadra!

A dohányzás pszichológiája

A bűvös napig még maradt egy kis idő. Ezt két dologra érdemes fordítanod: — Tanulj meg valamilyen feszültség levezető technikát, például a mély légzés módszerét. Az egyik legelterjedtebb dohányzás melletti érv az, hogy levezeti a feszültséget. Tévedés: sem a nikotinnak, sem a kátránynak nincs nyugtató hatása.

mi a helyzet az immunitással, amikor leszokik a dohányzásról abbahagyja a dohányzást mentális egészségügyi problémák

Ahelyett, hogy a cigarettás dobozhoz nyúlnál, relaxálj: helyezd magad kényelembe. Mélyen, lassan szívd be a levegőt, majd óvatosan fújd ki.

  • Hogyan lehet 5 perc alatt leszokni a dohányzásról
  • Mi tart vissza a leszokástól? Hogyan hagyd abba a dohányzást?
  • A dohányzás hatása az edzésre
  • A leszokást követő napokkal hagyja abba a dohányzást
  • Íme, a ragyogó arcbőr titka!

Például: Hány cigarettát szívsz el egy nap? Milyen hangulatban és mennyire kívánod meg?

terhes lány leszokhat a dohányzásról

Utána írd fel egy noteszlapra a tapasztalataidat. Ez a módszer nagy önismeretre nevel és segít abban, hogy könnyen tudj változtatni a szokásaidon.

Hagyd abba a füstölgést!

Merj változtatni! Például: ha reggel 7-kor,  a kávé mellé  szoktad elszívni az első cigarettát, akkor ezentúl  kelj negyed nyolckor! Kezd a napot egy kiadós zuhannyal, főzz hagyd abba a dohányzást egy finom teát.

Ha a konyhában szoktál teázni, most változtass helyet is: ülj a szobába egy kényelmes fotelba. A szenvedélybetegségek közül a dohányzás az, amely legerősebben kötődik a rögzült szokásokhoz: amikor megérzed a reggeli kávé illatát, ez az inger felidézi az agyban a hozzá kapcsolódó ízélményeket.

hagyd abba a dohányzást, mit érzel

Ha ilyenkor szoktál rágyújtani, agyad ezt az emléket is társítja a kávé illatához és megkívánod a cigarettát. Válassz segítséget! Az elhatározás sokszor kevés ahhoz, hogy egyedül leszokj a káros szenvedélyről.

Hogyan éld túl az első hetet cigi nélkül?

Ilyenkor segítségedre lehetnek a nikotintapaszok, rágótabletták — amelyekhez könnyen hozzájuthatsz a legtöbb patikában. Ugyanitt találhatsz homeopátiás szereket is, amelyek enyhítik a nikotinéhségedet.

uri geller te leszoksz a dohányzásról videót dohányzás 17 év hogyan lehet leszokni

Kipróbálhatod az akupunktúrás vagy mágneses rezonancia-kezeléseket is. Együtt könnyebb Keress társat az elhatározásodhoz.

hagyd abba a dohányzást, mit érzel Nyugodtan abbahagytam a dohányzást

Oszd meg tapasztalataidat, nehézségeidet másokkal is, így könnyebb átvészelni az első időszakot. Ha nincs a közvetlen mit érzel ilyen személy, akkor keresgélj az interneten, ahol számos olyan topikot találsz, amely ezzel a problémakörrel foglalkozik.

hagyd abba a dohányzást, mit érzel

Lehet, hogy érdekel