A dohányzás segít-e a fejfájásban

A dohányzás ártalmassága

Fáradtság, mert a nikotin nem élénkíti az idegrendszert Szorulás, a bélműködés lassulása miatt Nyugtalanság Szájszárazság Három olyan általános stratégia van, ami javíthat az összes tüneten, ezt a könnyebb megjegyzés érdekében hívhatjuk I-M-A stratégiának is: Ivás: Igyon annyi folyadékot vizet, alacsony kalóriatartalmú alkoholmentes!

lehetséges-e megbetegedni, amikor leszokik a dohányzásról?

Érdemes mindig magánál tartani valamilyen folyadékot. Vizet például vihet magával félliteres műanyag palackban is, ami általában elfér akár egy kézitáskában is. Mozgás: Mozogjon, annyit, amennyit csak tud!

Ez történik a szervezetünkkel, ha letesszük a cigit

Mozogjon többet mint szokott. Alvás: Aludjon annyit, amennyit csak megengedhet magának!

fejfájás lehet a dohányzás

Vannak javaslataink külön-külön az egyes tünetek kezelésére is. Ingerültség hétig tarthat. Segíthet a séta, a forró fürdő, a relaxáció gyakorlása, valamint a kávé kerülése vagy mennyiségének csökkentése.

a dohányzás segít-e a fejfájásban

Álmatlanság Tartózkodjon a koffein tartalmú italoktól este 6 után! Használjon relaxációs technikákat az elalvásnál!

Hogyan küzdheti le a megvonási tüneteket?

Köhögés, száraz torok, orrcsöpögés Igyon sok folyadékot! Próbáljon ki torokcukorkákat, vagy rágógumit!

Rossz lehelet Igyon sok folyadékot, mosson gyakran fogat! A tüdőnek idő kell, míg kitisztul a sok kátránytól.

A dohányzás káros hatásai

Használjon cukormentes rágógumit! Székrekedés, puffadás hétig tarthat. Igyon rengeteg folyadékot, egyen rostos ételeket gyümölcs, teljes kiőrlésű gabona! Kefirbe, joghurtba kevert korpa segíti csökkenteni az étvágyat, és jót tesz a bélműködésnek.

  1. Serkenti az öröm és az idegenkedés érzését is Mindenképp fordulj orvoshoz, hogy feltárd az okokat!
  2. Pagina principală
  3. Ez történik, ha letesszük a cigit | BENU Gyógyszertárak
  4. Ismerd fel a fejfájás okát A dohányzás fejfájást okozhat Diószegi Judit, pszichiáter Aki dohányzik, számos káros tényezőnek és következményes negatív hatásnak, betegségnek teszi ki magát.

Éhség Igyon vizet, vagy alacsony kalóriatartalmú folyadékokat! Unalom Új elfoglaltságok után kell nézni: például könyv- és újságolvasás, keresztrejtvényfejtés, Internetezés, kártyázás, a barátokkal való találkozás vagy telefonálás. Készüljön valamilyen elfoglaltsággal a várakozások idejére!

Levertség esetleg depresszió Keressen magának minél több örömteli a dohányzás segít-e a fejfájásban, találkozzon minél gyakrabban a nemdohányzó barátaival. Jutalmazza meg magát!

Ez történik a szervezetünkkel, ha letesszük a cigit

Fáradtság, kimerültség Szunyókáljon! Ne hajtsa magát! Több mozgás és a könnyű tornagyakorlatok is segíthetnek. A  sóvárgással  és a  súlygyarapodás megelőzésével  külön fejezetekben foglalkozunk.

Amiért nehéz leszokni a dohányzásról.

Lehet, hogy érdekel