Krasnoturinsk leszokott a dohányzásról

Szegedi Tudományegyetem | Akik a leszokáson gondolkoznak

Vélemények

A válasz egyértelműen igen. Ha a társa eldöntötte, hogy leszokik a dohányzásról, akkor a siker egyik legfontosabb meghatározója a társas környezettől kapott támogatás.

dohányfüggőség akupunktúrás kezelése

Bár minden dohányos, minden leszokási kísérlet más és más, mégis megfogalmazhatunk néhány tanácsot, amelyek segíthetnek Önnek, hogy a lehető legjobb támaszt tudja nyújtani a sikeres leszokás érdekében. Először mindenképpen kérdezze meg, hogy miben segíthet. Ezzel kifejezheti azt, hogy törődik társával, és fontosnak tartja ezt az elhatározását. Mi az, amivel segíthet társának leszokni a dohányzásról? Erősítse meg benne, ha most elhatározza sikerülni fog!

Még akkor is sikerülhet, ha korábban már voltak próbálkozásai.

1. Keressen indokokat!

A legtöbb dohányos többször fut neki, míg elegendő gyakorlatot szerez abban, hogy sikeresen álljon ellen a cigaretta és a dohányzás kísértéseinek. Különösen a cigaretta letételét követő első napokban kell elérhetőnek lennie a társa számára.

Talán szeretne beszélni a problémáiról, vagy csak együtt lenni olyan baráttal, aki támogatja. Krasnoturinsk leszokott a dohányzásról teremtsen arra alkalmat, hogy beszéljenek egymással, kávézzanak együtt természetesen cigaretta nélkül és nemdohányzó helységben, vagy éppen étkezzenek együtt.

Akik a leszokáson gondolkoznak

Ajánlja fel, hogy meglátogatja ezekben a napokban! Kérdezze meg, hogyan érzi magát és ne csak azt, hogy már tényleg nem dohányzik-e! Ne beszéljen a cigarettáról, hacsak a társa fel nem hozza a témát!

Ha valaki le szeretne szokni a nikotinról, nincs könnyű dolga, mert bár a fizikai elvonási tünetek hétig tartanak, a pszichikai függőség akár évekig is elhúzódhat. Az egészségünket súlyosan károsító hatásai miatt veszélyes függőség a dohányzás, érrendszeri betegségeket, illetve rákot is okozhat. A dohányzásról való leszokást több tényező is nehezítheti.

Sokszor sokat segíthet krasnoturinsk leszokott a dohányzásról is, ha a barátja nem gondol a cigarettára. Segítse a leszokót abban, hogy elkerülje azokat a körülményeket, amelyek felkelthetik a dohányzás és a cigaretta utáni vágyat.

Ezért mindig válassza a nemdohányzó részt az étteremben, kávézóban, kerülje azokat a helyzeteket, amelyekben a barátja dohányzókkal, dohányfüsttel találkozhat.

krasnoturinsk leszokott a dohányzásról

Tervezzenek nemdohányzó programokat pl. Adja értésére, hogy mennyire büszke arra, hogy leszokik a dohányzásról! Erősítse meg benne, hogy mindig ott áll mellette bármit mond vagy bármit is tesz!

Készüljön fel arra, hogy a barátja esetleg rosszkedvű és barátságtalan lesz, sőt esetleg bántó módon is viselkedhet! Legyen megértő, nehéz utat tesz meg! Rendszeresen ünnepelje meg a társával a fontosabb szakaszokat pl. Mit tehet, ha barátja komolyan aggódik a testtömegének növekedése, a súlygyarapodás miatt?

krasnoturinsk leszokott a dohányzásról

Néhány kilogramm súlygyarapodás a dohányzásról való leszokás természetes következménye. Ugyanakkor a felszedett kilók száma lényegesen csökkenthető. Ehhez azonban változtatásokra van szükség a táplálkozásban és a testmozgásban: Segítheti szeretnék leszokni a dohányzásról, mit tegyek abban, hogy inkább kis kalóriatartalmú ételeket válasszon. A leszokás folyamán a dohányosok egy része például az krasnoturinsk leszokott a dohányzásról, magas kalóriatartalmú ételeket választja.

krasnoturinsk leszokott a dohányzásról leszokni a dohányzásról és az egészséges életmódról

Javasoljon neki kis kalóriatartalmú ételeket, zöldséget, friss gyümölcsöt, nyers sárgarépát, cukormentes rágógumit, cukormentes üdítőt, ásványvizet. A mozgás a másik eszköz. Ebben az időszakban különösen ajánlott a szokásosnál több mozgás. Ajánlja fel barátjának, hogy együtt kocognak, sétálnak, lépcsőznek, bicikliznek, úsznak, vagy bármi mást csinálnak.

2. Ünnepelje meg a leszokást!

A lényeg az, hogy mozogjanak. Akár kezdjenek el együtt konditerembe járni, még az is lehet, hogy ez Önnek is jót tesz. Hogyan segíthet a barátjának, ha nagyon sóvárog a cigaretta után? Emlékeztesse, hogy a sóvárgás elmúlik akkor is, ha rágyújt, és akkor is, ha nem gyújt rá.

Mit tehet, ha barátja komolyan aggódik a testtömegének növekedése, a súlygyarapodás miatt?

A sóvárgás hullámszerűen tőr rá a leszokásban lévőkre, és ugyanígy el is múlik. Ajánlja fel, amikor rátör a sóvárgás, hívja fel Önt, ez segíthet elterelni a figyelmet is.

  • Az Aspirin® Protect-ről A dohányzásról le lehet szokni!
  • A leszokás gyógyszereiről röviden.
  • Dohányzásellenes hogyan lehet leszokni a dohányzásról
  • 5 tipp, ami segít leszokni a dohányzásról | BENU Gyógyszertárak
  • Rosszul álmosan hagyta abba a dohányzást
  • 10 tipp a dohányzásról való leszokáshoz
  • Hogyan lehet leszokni a dohányzásról az ivás során

Ehhez természetesen elérhetőnek is kell lennie. Segítsen abban, hogy minél könnyebben elhagyhassa a barátja azt a helyet, ami kiváltotta benne a sóvárgást pl.

  • A testem helyreállításakor abbahagytam a dohányzást
  • Szegedi Tudományegyetem | Akik a leszokáson gondolkoznak
  • Emésztőrendszeri rendellenességek kilátókban
  • A dohányzásról le lehet szokni! Hasznos tanácsok a füstmentes élethez
  • Откуда взялись эти странные видения, так явственно представившиеся .

Ilyen esetben a legjobb stratégia, ha a személy kilép a kihívást jelentő helyzetből. Mi az, amit NE tegyen?

Csuth Ágnes, családorvos Abbahagyom a dohányzást - bizonyára sokaknak ismerősen hangzik ez a fogadkozás. Cikkünkben olvashat néhány tanácsot, melyek megkönnyítik búcsúját a cigarettától. Keressen indokokat!

Ne mondja, hogy ez könnyű, még akkor se, ha ez Önnek korábban könnyen ment!

Lehet, hogy érdekel