Hogy ne akarjon dohányozni. Végleges leszokás a dohányzásról, de nem úgy, mint legutóbb…

Így védd magad a kudarcoktól. Avagy hogyan NE szokj le a dohányzásról

Dohányzás: Menő akartam lenni, végül függő lettem!

Hogyan szokjunk le a dohányzásról? A dohányzásról leszokni nem egyszerű, nagy kitartás és akaraterő kell hozzá.

hogy ne akarjon dohányozni bőr, ha leszokik a dohányzásról

A statisztikák szerint a dohányosok mindössze 3 százalékának sikerül végleg letennie a cigarettát. Legyen Ön is azok között, akiknek ez sikerül!

Így védd magad a kudarcoktól. Ezen a blogon és úgy általában az Allen Carr honlapon ahhoz találsz segítséget, letölthető anyagokatsőt ingyenes konzultációs lehetőségethogy hogyan szokj le könnyen és eredményesen — azaz végleg — a cigiről.

Először is nagyon fontos, hogy tudatosítsa magában, miért akar leszokni és a gyengébb pillanataiban ezt a fő érvet vegye elő! Kérje nyugodtan hozzátartozói, közvetlen környezete segítségét, hogy legyenek tekintettel Önre: ne gyújtsanak rá az Ön jelenlétében, ne kínálják cigarettával.

hogy ne akarjon dohányozni

Összpontosítson a nem-dohányzás számos előnyére: saját és mások egészsége, kiadások csökkentése, felszabaduló idő, melyet mással tölthet el. Olyan időpontot tűzzön ki, amikor nagyobb változás, feszültség nem érinti Önt!

DOHÁNYZÁS

Sokan azért nem szoknak le a dohányzásról, mert attól félnek, hogy egyéb pótcselekvést keresnének, például többet nassolnának, ezért meghíznának. Tény, hogy a nikotinmegvonás megváltoztatja az anyagcserét, de ezt nagyszerűen lehet ellensúlyozni mozgással. Vegyen igénybe segítséget! A nikotinpótló kezelés, mint pl.

hogy ne akarjon dohányozni

Van néhány vényköteles gyógyszer is, melyeknek hatóanyagai csökkentik a késztetést, és az elvonási tüneteket. Már Magyarország minden régiójában hogy ne akarjon dohányozni dohányzásról való leszokást segítő centrum, ahol tüdőgyógyász szakorvos és pszichológus is részt vesz a terápiában.

hogy ne akarjon dohányozni

Stresszlevezető technikák elsajátítása Sok dohányos stresszhelyzetben nyúl a cigarettához, náluk a dohányzás a stresszlevezetés eszköze. Ha valóban le akar szokni, át kell állítani az agyát, hogy konfliktushelyzetben ne akarjon azonnal rágyújtani, hanem más feszültségoldó technikát alkalmazzon!

hogy ne akarjon dohányozni ingyenes segítség a dohányzásról való leszokásban

Vezesse be, hogy feszült helyzetben megiszik egy pohár vizet vagy sajátítson el stresszoldásra alkalmas légzéstechnikákat, menjen ki a levegőre! Ha a cigarettázást kávézással kötötte össze, biztosan szokatlan lesz, hogy a kávé mellé nem szívhat el egy szálat, ezért foglalja le a felszabadult kezét egy mobiltelefonnal!

Lehet, hogy érdekel