Alvászavarok, hogyan lehet leszokni a dohányzásról

Így javíthatsz dohányosként is az alvászavarokon - Alvásguru

Alvászavarok, hogyan lehet leszokni a dohányzásról. Mi a nikotinfüggőség?

Fáradtság, mert a nikotin nem élénkíti az idegrendszert Szorulás, a bélműködés lassulása hogyan lehet leszokni a dohányzásról Nyugtalanság Szájszárazság Három olyan általános stratégia van, ami javíthat az összes tüneten, ezt a könnyebb megjegyzés érdekében hívhatjuk I-M-A stratégiának is: Ivás: Igyon annyi folyadékot vizet, alacsony kalóriatartalmú alkoholmentes! Érdemes mindig magánál tartani valamilyen folyadékot.

hogyan lehet leszokni az összes videó dohányzásáról leszokni a dohányzásról leszokni a fórumról

Vizet például vihet magával félliteres műanyag palackban is, ami általában elfér akár egy kézitáskában is. Mozgás: Mozogjon, annyit, amennyit csak tud!

alvászavarok, hogyan lehet leszokni a dohányzásról

Mozogjon többet mint szokott. Alvás: Aludjon annyit, amennyit csak megengedhet magának! Vannak javaslataink külön-külön az egyes tünetek kezelésére is. Ingerültség hétig tarthat. Segíthet a séta, a forró fürdő, a relaxáció gyakorlása, valamint a kávé kerülése vagy mennyiségének csökkentése.

10 tipp a dohányzásról való leszokáshoz

Álmatlanság Tartózkodjon a koffein tartalmú italoktól este 6 után! Használjon relaxációs technikákat az elalvásnál! Köhögés, száraz torok, orrcsöpögés Igyon sok folyadékot! Próbáljon ki torokcukorkákat, vagy rágógumit!

Rossz lehelet Igyon sok folyadékot, mosson gyakran fogat!

A tüdőnek idő kell, míg kitisztul a sok kátránytól. Használjon cukormentes rágógumit! Székrekedés, puffadás hétig tarthat.

Így javíthatsz dohányosként is az alvászavarokon

Igyon rengeteg folyadékot, egyen rostos ételeket gyümölcs, teljes kiőrlésű gabona! Kefirbe, joghurtba kevert korpa segíti csökkenteni az étvágyat, és jót tesz a bélműködésnek.

dohányzó láb betegség dohányzó pirulák lányoknak

Éhség Igyon vizet, vagy alacsony kalóriatartalmú folyadékokat! Unalom Új elfoglaltságok után kell nézni: például könyv- és újságolvasás, keresztrejtvényfejtés, Internetezés, kártyázás, a barátokkal való találkozás vagy telefonálás.

Készüljön valamilyen elfoglaltsággal a várakozások idejére!

Így javíthatsz dohányosként is az alvászavarokon

Levertség esetleg depresszió Keressen magának minél több örömteli elfoglaltságot, találkozzon minél gyakrabban a nemdohányzó barátaival. Jutalmazza meg magát! Fáradtság, kimerültség Szunyókáljon! Ne hajtsa magát! Több mozgás és a könnyű tornagyakorlatok is hogyan lehet leszokni a dohányzásról. A  sóvárgással  és a  súlygyarapodás megelőzésével  külön fejezetekben foglalkozunk.

alvászavarok, hogyan lehet leszokni a dohányzásról leszokni a dohányzásról, fehérebbé vált

Amiért nehéz leszokni a dohányzásról.

Lehet, hogy érdekel